tmobile-timedout.jpgVdaka vyhodnej akcii 99,-sk za 1Gb internetu mesacne (vratane dph) sa mi stalo, ze som presiel k T-mobile. Aj s cislom. Vyzeralo to takto nejako:

16.decembra – ziadost o prenos podpisana v predajni Tmobile
dostal za poplatok (300Sk) nove docasne cislo (povodne bolo 0905-AABBCC docasne 0911-AABBCC) Z sim karty docasneho cisla sa neskor stane simkarta preneseneho cisla.

27.decembra – Tmobile poslal fakturu na mesacne obdobie od 21.11 do 21.12 (aj ked docasna karta v sieti je aktivna iba 5 dni) .. stava sa.., prezijeme.. asi to tak musi byt..

4. januara – orange poslal notifikacnu sms o schvaleni prenosu cisla.

7. januara – orange poslal vyrozumenie o tom, ze 13.1 dojde k prevodu cisla

13.januara 0:30 – povodna orange karta pise ze je neregistrovana sim
na cislo 0905-AABBCC nieje mozne sa dovolat (volate neexistujuce cislo/halali), docasne cislo 0911-AABBCC funguje

13.januara 8:00 – z docasneho cisla volam na hotline 12345 – dozadujem sa informacie kedy bude prevod ukonceny – nevedia mi presne povedat (vraj poobede alebo do 24hodin)

13.januara 10:00 – nieje mozne sa dovolat ani na docasne cislo ani povodne cislo (!!) volanie zo simkarty docasneho cisla je mozne – volanemu sa identifikujem ako 0905-AABBCC

13.januara 11:30 – je mozne sa dovolat na prevedene cislo 0905-AABBCC ale iba z vlastnej siete tmobile (z akychkolvek vonkajsich sieti – pevna linka, orange, o2.. stale hlasi – volate neexistujuce cislo). volanie von je ok (identif. cisla 0905-AABBCC do vsetkcyh sieti)
//tmobile stranka – overenie spotreby – sa pokusa poslat overovaciu sms na uz neexistujuce docasne cislo 0911-AABBCC a novym nieje mozne sa prihlasit tak aby bolo vidno spotrebu – nieje ucastnicke cislo siete tmobile.

13.januara 12:00 – volanie na 12345 a overenie si stavu prenosu a otazka na funkcnost www.tmobile.sk po prenose cisla – vraj by sa to malo rozbehnut po preneseni ak nie mam zavolat neskor a skusia to obratom vyriesit.. obcas to vraj spravi nejaku chybu..

13.januara 14:00 – cislo je prenesene, webstranka tmobile (kontorla spotreby) ale este stale nepozna svojho ucastnika.. este nieje mozne vyuzivat datove prenosy (internet) na prenesenom cisle

13.januara 18:00 – datove prenosy uz funguju, no kontrola spotreby (a ostatne sluzby portalu urcene len pre ucastnikov siete tmobile..) stale nefunguju

13.januara 23:00 – po prihlaseni sa a naslednom opatovnom vpisani overovacieho sms kodu na prenesene cislo je mozne pracovat i s kontrolou spotreby /portalom tzones.sk // zadrhel ale neskoncil – nieje mozne registrovat sa na sluzbu Mobil mail a v spotrebe dat ma aplikacia informuje, ze som preniesol 420Mb dat a mimo volnych dat 420Mb – tj pausal giga ktory povodne ukazoval na docasnej karte mimo volnych dat 0Mb nieje zohladneny
este som postrehol jednu malu anomaliu.. pokusne som cez portali na docasnu kartu aktivoval sluzbu I-sms – po preneseni cisla sice aktivacia sluzby v historii aktivit je, no v zozname aktivnych sluzieb pre prenesene cislo uz chyba (pri docasnej karte v listingu aktivnych sluzieb figurovala) vznika tak otazka ci aj niektore ine sluzby aktivovane cez internet na docasne cislo budu “prenesene” alebo sa prenasaju iba sluzby aktivovane v predajni – pausal gigoveho internetu v zozname sluzieb aktivnych tiez nefiguruje ale v predjniach ho vidia.. Sluzba EmailExpres (email ako mms) ostala spravne deaktivovana.

14.januara 1:30 – s otazkou ci je datova spotreba (420Mb nad volne?) v poriadku a ci robim nieco zle pri pokuse zaregistrovat sa ma mobilMail volam na 12345 ..a slecna mi prislubila, ze vo veci ma budu zajtra technici kontaktovat a ze ich pracovna doba chlapcov je od 7:00 do 20:00..

14.januara 8:00 – dve sms spravy o tom ze eviduju moju poziadavku a budu ma informovat do 28.1 – pracuje sa na jej vybaveni.

14.januara 13:30 (mozno aj skor) – tzones uz ukazuje spravne prenesene data a je mozne aktivovat si mobilmail extra..

14.januara 16:00 – hovor z datoveho oddelenia tmobile – clovek si overil ci mi vsetko funguje ako ma a tiez mi zodpovedal aj par dalsich otazok ohladne sluzby MobilMail = moja maximalna spokojnost.. 🙂

15.januara – komunikacia s Orange: k poslanej fakture si mam doziadat dobropis – resp. zaplatit znizenu ciastku miesto povodnej; inkasny vztah uz nefunguje (orange prevodom cisla stratil moznost inkasa) – platbu treba zadat rucne.. Dobropis na 12,61€, ktoré si Orange neopravnene za nieco vyuctoval v predch. fakture..

vyuctovanie orange3.februara – nova faktura od Orange – uctuju si poplatok 13.24 eur za “Prenos mob. tel. cisla” – Datum dodania sluzby je 5.2.2009

19.februara – prekvapenie! – Orange si sam stiahol inkasom platbu 13,24€ a taka ista ciastka v ten isty den bola odpisana este raz nacasovanym prevodnym prikazom – kedze podla predch. informacii orange uz nemal pravo iniciovat inkaso…

23.februara – poslana ziadost o navratenie duplicitnej platby – preplatku (faxom)

25.februara – na ucte nabehlo vratenie platby 13,24€